Konto Koszyk Robo catcher
PROFESJONALNY SPRZĘT DO TENISA STOŁOWEGO
Rok założenia 1988
Konto, koszyk
Konto
Koszyk
Wyszukaj w serwisie:
Nasze marki

Technika tenisa stołowego
Technika i trening
Kategorie produktów
Kontakt

 

KONTAKT:

 

sklep@modest.com.pl


+48 42 676 29 19

 

tel. kom: 500 247 233

 


GODZINY OTWARCIA:

 

poniedziałek - piątek

10:00 - 18:00

sobota - niedziela

nieczynne

 

 

ADRES:

 

Al. J.Piłsudskiego 138

92-230 Łódź

Stadion Widzewa, sektor C

 

*Bezpłatny parking
dla klientów sklepu.

 

 

DANE DO PRZELEWU:

 

Santander Bank Polska

74109027050000000131383855

Polub nas

Aktualności - s-FACEBOOK-large.jpg

Czas i koszty dostawy

 

Opłaty i sposób wysyłki:


  • Towary zamawiane w sklepie internetowym wysyłane są jako paczki za pośrednictwem firm kurierskich (DPD), lub do paczkomatów InPost. Nie wysyłamy towarów listem poleconym.

  • Koszty przesyłki: 

• za pobraniem DPD - 17 zł

• za pobraniem do Paczkomatu - 15 zł

• przy przedpłacie przelewem lub online (Dotpay) do paczkomatu - 13 zł

• przy przedpłacie przelewem lub online (Dotpay) DPD - 14 zł

 

  • Przy zakupach powyżej 400 zł wysyłka realizowana jest na nasz koszt.
  • Towary dostarczane są przez kurierów w godzinach pracy firm przewozowych - nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia paczki do klienta.
  • Wysyłki za granicę dokonujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie po uprzednim ustaleniu kosztów wysyłki.
  • Koszty dostawy stołów na terenie Polski są wliczone w cenę stołu.

 

Czas realizacji i dostawy:


  • Zamówienia realizowane są (tj. przygotowywane do wysyłki) w ciągu 24h (kurier, paczkomat) od dnia zaksięgowania wpłaty (dotpay, przelew) lub telefonicznego potwierdzenia zamówienia (pobranie), o ile zamówiony towar dostępny jest w magazynie. 
  • Czas dostawy towaru do klienta może różnić się w zależności od wyboru formy dostawy: firma kurierska - do 2 dni roboczych. Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia paczki do klienta (prosimy o uzgadnianie takich szczegółów bezpośrednio z kurierem w dniu dostawy, a jeśli nie zadzwoni - o kontakt z infolinią firmy przewozowej)
  • Towary niedostępne w magazynie w chwili złożenia zamówienia zostaną wysłane w terminie do 10 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku towarów trudno dostępnych, realizacja zamówienia może się wydłużyć. O przewidywanym czasie oczekiwania na zamówiony towar poinformujemy klienta telefonicznie lub mailowo w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z klientem z powodów od nas niezależnych (błędny numer telefonu, brak odbioru, niedostępność), czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.